Memo

Bengkel Kenaikan Pangkat pada 3 Oktober (Sabtu) jam 8.30pg. Harap maklum.

BERITA TERKINI

Sunday, January 30, 2011

KEJOHANAN HOKI 6-SEBELAH PIALA PENGETUA SMK DURIAN TUNGGAL

29 JAN: Pasukan hoki SK Seri Bemban telah menyertai Kejohanan Hoki 6-Sebelah Piala Pengetua SMK Durian Tunggal, Alor Gajah, Melaka. SK Seri Bemban telah menghantar dua pasukan yang terdiri daripada enam belas pemain ke kejohanan tersebut sebagai pendedahan pertama kepada para pemain untuk merasai pengalaman beraksi dalam permainan sebenar buat julung kalinya.

Pasukan Bemban A dan Bemban B telah menunjukkan aksi yang agak memberansangkan walaupun baru pertama kali menyertai kejohanan seperti itu. Kebanyakan pemain terdiri daripada murid tahun empat dan lima yang juga akan mewakili sekolah ke Kejohanan Hoki MSSD Jasin pada bulan April nanti. Walaupun tidak berjaya melangkah ke pusingan ke dua dalam kejohanan ini, pengalaman yang diperolehi sangat berguna buat pemain untuk peningkatan prestasi serta memperbaiki kelemahan bagi menghadapi kejohanan akan datang.
[ Pasukan Hoki SK Seri Bemban 2011 ]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEKOLAH KEBANGSAAN SERI BEMBAN

77200 BEMBAN, MELAKA, MALAYSIA
Tel/Faks: 606-5217834
E-mail: sksbjasin@gmail.com

Penafian: Pihak sekolah tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan atau sebarang masalah disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini.