Memo

Bengkel Kenaikan Pangkat pada 3 Oktober (Sabtu) jam 8.30pg. Harap maklum.

BERITA TERKINI

Friday, March 25, 2011

MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE-36

24 MAC: Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru SK Seri Bemban telah diadakan dengan jayanya. Mesyuarat agung kali ke-36 ini telah dirasmikan oleh YB En. Chua Kheng Hwa, Ahli Dewan Undangan Negeri Melaka Kawasan Bemban.

Mesyuarat pada kali ini mencatat sejarah apabila catatan kehadiran ahli lebih 95% yang terdiri daripada ibu-bapa dan guru-guru. Syabas kepada semua ibu-bapa yang hadir.

Pihak sekolah dan Jawatankuasa PIBG SK Seri Bemban mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada YB En. Chua Kheng Hwa kerana sudi merasmikan mesyuarat agung pada kali ini. Selain itu, ucapan jutaan terima kasih juga buat guru-guru dan ahli-ahli Jawatankuasa PIBG 2009-2011 yang telah berbakti selama dua penggal berusaha meningkatkan kecemerlangan sekolah.

Pihak sekolah juga mengucapkan sekalung tahniah kepada lantikan baru Jawatankuasa PIBG untuk penggal 2011-2013 dan semoga dengan hadirnya tuan dan puan dapat meningkatkan lagi kecemerlangan sekolah. Tahniah dan terima kasih kepada semua guru dan jawatankuasa PIBG di atas kejayaan mengadakan mesyuarat agung pada kali ini.
[YDP PIBG 2009-2011, Hj. Hamzah M. Zain  sedang memberikan ucapan]
[Puan Guru Besar, Pn. Ramlah Hj. Majid sedang memberikan ucapan]
[Ucapan perasmian oleh YB En. Chua Kheng Hwa]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEKOLAH KEBANGSAAN SERI BEMBAN

77200 BEMBAN, MELAKA, MALAYSIA
Tel/Faks: 606-5217834
E-mail: sksbjasin@gmail.com

Penafian: Pihak sekolah tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan atau sebarang masalah disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini.