Memo

Bengkel Kenaikan Pangkat pada 3 Oktober (Sabtu) jam 8.30pg. Harap maklum.

BERITA TERKINI

Tuesday, February 22, 2011

MOTIVASI IBUBAPA SIRI 1 2011

21 FEBRUARI: SK Seri Bemban telah mengadakan Ceramah Motivasi Keibubapaan Siri Pertama 2011 bermula jam 8:00 malam. Ceramah ini telah disampaikan oleh Dr. Rozey yang terkenal dengan kehebatan penyampaiannya. Lantunan suara dari Dr. Rozey telah berjaya membuka minda dan hati di kalangan ibu bapa ke arah yang lebih baik di dalam memberi pendidikan yang sempurna sekaligus mendidik anak–anak terutamanya di dalam menghadapi peperiksaan. Pihak ibu bapa juga dilihat memberikan tumpuan dan maklumbalas yang positif semasa berlangsungnya sesi ceramah.

Syabas dan tahniah kepada semua warga SKSB di atas kejayaan ceramah motivasi sesi pertama ini. Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kepada semua pihak yang terlibat menjayakan program ini terutamanya pihak ibu-bapa yang merupakan pelanggan kami kerana telah meluahkan masa untuk program ini.
[Ucapan oleh Tuan Hj. Hamzah -Yang Dipertua PIBG]

[Ibu-bapa khusyuk mendengar ceramah]
 [Pandangan dari belakang ketika ceramah berlangsung]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEKOLAH KEBANGSAAN SERI BEMBAN

77200 BEMBAN, MELAKA, MALAYSIA
Tel/Faks: 606-5217834
E-mail: sksbjasin@gmail.com

Penafian: Pihak sekolah tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kerosakan atau sebarang masalah disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang disediakan melalui laman web ini.